POSTAT I: Allmänt

... 4 DAYS LEFT OF FEBRUARY

 
Instagrambilder / Emelie - 2013
 
Just nu är jag på jobbet i Uppsala. Har varit här ända sedan 07.18 typ och som tur så är jag rätt pigg eftersom jag knaprade en kosttillskotttablett som piggar upp mig. Inga sömniga eller blodspräckta ögon av trötthet alls. :)
 
Snart är Februari över, hur sjukt? Det var ju 1 Februari nyss, men det är inget konstigt eftersom Februari har bara 28 dagar. Jag har hunnit blivit sjuk i förkylning och drabbades av ryggskott som var obeskrivlig smärtsam. Känner man att det sköts i ryggen på kvällen, så vet man att det är som värst dagen efter. Kunde knappt gå till toaletten, usch. Som tur so hjälpte alvedon, voltaren, motion, bäddvärmare och varmt bad till att lindra smärtan. Efter ett par dagar var jag rörlig igen. Men idag är ryggen öm än, men inget smärtsamt. Hela förra veckan valde jag att jobba hemifrån, trots sjukdom och ryggskott. Det gick fint! Hade inte riktigt lust att sjukanmälas alls. :) Men jag gillade inte alls att INTE få träna. Varje gång älsklingen åkte för att träna, var jag avundsjuk. Men imorgon så, även om ryggen är öm! :(
 
Jag har även redan gått och blivit 25, släkten kom över ilördags och firade. Även valpen Beata kom! Jag bjöd på en citrontårta från Adas Kaffestuga (en kondtori i centrala Östhammar), som var jättegod. Jag fick flera fina presenter som hör till inredning, som gjort lägenheten en aning mysigare! På fredag kommer några tjejer hem till oss i Östhammar, för att bara umgås och njuta av varandra. Det var väldigt längesen sist vi alla var under ett och samma tak. Jag ser väldigt fram emot helgen! :)
 
Ja, nu får vi se vad jag ska jobba med idag här på jobbet. Jag har gjort klart de flesta uppdragen så jag är lite... rastlös, kan man säga. På tal om jobb, förra veckan gjorde jag en inbjudan som löd "FOTBOLLSBÖGEN", lite annorlunda från det vanliga. Ibland kan det vara extra kul när det innehåller lite svärdomar på en inbjudan! :)
 
Efter jobbet skall jag iväg till Gränby Centrum för att spana efter ett doppresent och ett par jeans till mig. Mina favoriter gick sönder i helgens! Missbrukar man sina favoritjeansen får man räkna med att de går sönder i förtid. ;) Ha en fin dag, gott folk!
 
 
 

Kommentarer

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0