POSTAT I: Allmänt

... RAINY FRIDAY

Foto: Emelie / Nikon
 
Åh, vår älskade men regniga fredag. Idag blev det att jobba hemma, väldigt lugnt. Sedan passade man på att gå till områdets kontor för att hämta ut nycklar till vårt garage, Hoa lär inviga garaget redan ikväll. :) Jag provade även idag med att väcka kameran, jag hade nästan glömt hur man gjorde men allt satt kvar djupt i minnet! :) Bara några testbilder blev det, får se när jag kör en riktig fotodag.
 
När Hoa kommer hem så åker vi nog och handlar, det står sparris soppa och baguette på middagschemat. Den godaste soppan i min värld, då jag är lite skeptisk att prova fler andra soppor. Jag är egentligen inte så mycket för soppor, det. Sedan tänker jag passa på att hämta ut paketet, med långkjolar och dylikt. De kom redan idag, men de får nog vänta ett bra tag i byrån innan jag kan premiäranvända dem.
 
Inga planer under helgen iallafall. Inte mer än det vanliga: Tvätt och träning. :) Föräldrar ska komma förbi och hämta vår stora matta, som stod i vardagsrummet förut. Vi vill ha en ny, så vi skänker bort mattan till dem. :) En lugn helg räknar vi med, alltså. Om något annat inte dyker upp, förstås.
 
Trevlig helg!
 

Kommentarer
♥ från Syster

Haha trevligt att de får bajsmattan haha :D

2013-04-12 @ 18:26:46
♥ från Systwr

Förresten, fin du är på bilden! Du ser ut att ha bruna ögon :)

2013-04-12 @ 18:27:40

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback