POSTAT I: Allmänt

... NEVER STOP DREAMING

Bild: Emelie / Iphone via InstaQuote-appen.
 
Det är alltid kul att kunna välja egen bakgrund, text, textstil m.m på InstaQuote än att ta/kopiera ens bild :) Förresten, hej fredag! Denna vecka har varit en lugn vecka med andra ord, då jag hade gått och blivit förkyld. Först trodde jag att det berodde på att jag började reagera på pollen, men så var fallet inte. En vanlig förkylning var det, men det hindrade mig inte att jobba hemifrån. Nu börjar förkylningen iallafall tyna bort! Lilla Flora ligger intil mig medan jag bloggar, och Spero ligger i soffan skulle jag tro.
 
Dagarna går fort att sommaren snart är här. Det blir varmare för varje vecka, typ. Då innebär tre det födelsedagar att fira! Min kärlek, min syster och min gudson. 10 maj, 16 maj och 7 juni. Mycket händer framöver. Det blir alltid så! Men jag ser fram emot dessa dagarna. Då får jag ju handla, slå in paket och dylikt. Det är då man ser till att ge dem det bästa. :)
 
 
Häromdan hittade jag den coolaste t-shirt för mini, från Cheap Monday. Jag hade försökt få tag i en ända sedan Isak var liten, men rätt storlek fanns aldrig tillgängligt. Tills nu. Det är inte en födelsedagspresent till Isak, han bara får den av mig! Mosters gosse skall vara cool. ;)
 
 
Jag har även äntligen haffat ett par fina ballerinaskor. Nu behöver jag inte stressa att hitta ett par.
 
Foto: Mamma, som mmsade.
 
För tre dagar sedan födde mina föräldrars katt, Moa, sex hela kattungar. Vi har aldrig haft så många kattungar. En gång var det 4 men ena var dödfödd. Sedan alla andra gånger var det oftast två eller bara en. Men nu är det sex hela kattungar. Rekord i familjen Karlsson. ;) Fyra svarta md lite inslag av det gråa och två svartvita. Skall åka ut till landet imorgon och hälsar på. Mysigt!
 
Imorgon bitti skall vi åka ner till Faringe (Thun's) och shoppa. Har tänkt kolla efter typ träningskläder, joggningskor, presenter och så absolut nagellack. Sedan måste vi fixa deklaration, dubbelkoll och dylikt. Tvätt står även på schemat. Sedan är det fotojobb på nattklubben Pulz imorgon kväll. En händelsefylld lördag blir det. Ha det så fint! :)
 
 

Kommentarer

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0