POSTAT I: Inköp

... LÅNGKJOL

På sistone har jag blivit sugen på att äga ett par långkjolar. Jag föredrar egentligen långklänningar, men ville också ha långkjolar i ägo så man kan variera med toppar till dessa. Så jag beställde häromdan ett par, en i helsvart och ett i leopardsmönster. Jag råkade även hitta den här skjortan utan ärmar, gissa om jag föll pladaskt för den här? Den kändes så jag. De kommer inte förrän i slutet av månaden, man får hoppas att de sitter bra på mig då. :)
 
 
I år måste jag hitta nya ballerinaskor. Ifjol var jag på jakt, men dock lite för sent då det fanns bara dom fula eller små storlekarna kvar. Så, i år, då jäklar ska jag ge mig ut på jakt för att hitta dom bästa. Äger typ bara converseskor och kängor hemma... Man tänker lätt ofta "Man kan köpa det senare..." men då failar man ju bara. Men dock inte bara ballerinaskor, jag vill även ha snygga joggningskor som man kan träna ute eller promenera i. Jag är väldigt, väldigt, väldigt kräsen gällande sådana skor, jag har tittat på olika i kanske 2 månader nu och ej bestämt mig än. Det skall också vara ett bra pris. :) Ja, inget är lätt, det!

Kommentarer
♥ från bebis

snygga plagg som du beställde hem! :)

2013-04-11 @ 19:28:21

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback