POSTAT I: Dagbok

... CREATE A SMILE & THE WORLD WILL FALL IN LOVE

Foto: Emelie / Iphone
 
En sådan regnig tisdag som är alldeles grå här i Uppsala, det smattrar regn på takfönstret här i rummet. När jag lämnade hemmet i Östhammar imorse var det soligt och varmt, det var då jag tog med det soliga i mitt humör hit. Så det gråa därute stör inte alls! Förutom att jag önskar jag hade tagit med paraply... :)
 
Det närmar sig slutet av mitt projektarbete. Som jag har berättat om, jag har hållit på och göra ny verksamhetsberättelse för 2012 sedan januari. Omslagen är iallafall klara, det är bara små delar kvar som jag får vänta på. Jag kan visa omslagen här som jag gjort, och min teamledare är nöjd då han ofta säger "Bra jobbat!" och dylikt. Vi får se vad jag får jobba med efter att ha gjort dessa klart. :) Den till vänster är även med mina egna bilder, som jag tog under konventet i november på Fyrishov. Till höger, ur en bildbank som vi har här på jobbet.
 
 
 Ja, jag har egentligen inte så mycket att komma med idag. Ikväll blir det iallafall träning! :)
Ha en fin tisdag oavsett väder.
 
 
 

Kommentarer

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0