POSTAT I: Dagbok

... 11 APRIL 2013

Imorse råkade jag hitta min kors-örhänge i väskan. Jag har glömt bort att jag hade den eller att den ens fanns där och eftersom jag har töjda öron så örhängen är inget man ofta tänker på. Så jag använder den idag. Man känner sig en aning finare då, den har t.o.m blivit sliten så utseendet på den har blivit coolare, haha. :)
 
 
Igår satt jag och jämförde ett par bilder, vilket var riktigt roligt. Det gäller mina ögonbryn. Jag var tyvärr en av dom som hade "nästan-inga-ögonbryn" samtidigt var dom väldigt glesa också. Men jag beslöt ändå att sluta noppa, använda istället ögonbrynskniv och spara ut. Jag vet inte hur lång tid det har tagit mig men ja, ni kan se skillnaden... Haha. Före-bilden måste vara från maj 2011, tror jag. Att vara ögonbrynlös är inget man kan rekommendera. ;) Man önskar ju att man hade aldrig börjat noppa för mycket också. Lätt att vara efterklok. ;)
 
 
 Ja, jag sitter annars på jobbet denna soliga torsdag. Rätt lugnt då jag väntar på vår idrottschef som skall komma med rättningar i en verksamhetsberättelse som jag har hållit på och jobbat med sedan januari. Jag gör layout, bilder och redigerar text i en katalog, om ni undrar. :)
 
Eftersom det brukar vara rätt lugnt så hinner jag faktiskt att blogga, vilket jag skall försöka göra.
Precis som en gång i tiden... :) Även när det gäller min älskade systemkamera, den har legat och sovit i flera månader nu. Det är snart dags att väcka den igen nu när våren är här. Jag skall försöka återuppta det här. :)
 
 

Kommentarer
♥ från Syster

Ja skriv mera! :D

2013-04-11 @ 17:43:47
♥ från bebis

precis, vad sade jag om dina ögonbryn ;) de är förändrat. jag måste börja använda min kamera snart med, den funkar ibland cp eller det är jag som är lite amatör fortfarande :)

2013-04-11 @ 19:31:04
♥ från Emmisa

Vilken skillnad, verkligen finare nu!

2013-04-12 @ 01:19:04

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback