POSTAT I: Dagbok

... KÄRLEKEN SPIRAR MEDAN LIVET VISSNAR

Foto: Emelie / 2010
 
Såg rubriken någonstans i google, det lät bara så fint. Just nu är jag på jobbet, jag har skickat ut alla arbete via mail och post, vid mitt mail väntar jag på feedback på mina arbeten. Häromdan fick man höra att jag var den snabbaste och effektiv i huset, att det aldrig har funnits någon som jag, att de var tacksamma och imponerande. Jag är bara sådan, som kör 110% och får då bara positiva feedback. Det älskar jag. Jag hoppas att det är så för er också, på er arbetsplatser. Man behöver höra positiva saker, för att kunna trivas... och le genom dagarna hur grått allt än är.
 
Att det är oktober nu. Vart har tiden tagit vägen? Dagarna blir gråare och regnigare, även längre blir de. Löven förändras, faller och blåser bort. Jag ser hur regnet smattrar på takfönstren i mitt kontorsrum, folk kommer och går genom dörren. Det är så tyst här, med andra ord.
 
På lördag är det höstmarknad uppe i Öregrund, det blir nog att åka dit och gå genom en mysig marknad. Hoppas då på en solig dag där. Ja, ni får ha det så fint så hörs vi nästa gång jag bloggar.
 
PS. Är det något speciellt ni har saknat att få se här?

Kommentarer

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0