POSTAT I: Dagbok

... MIN LÅNGHELG SOM VARIT

Foto: Emelie / Hemma hos fld - Sommar 2011


Nu har jag varit ledig i sex dagar. Under tiden jag var ledig har man varit hemma hos föräldrar på landet, hjälpt till och kört fram utemöbler. Ätit grillat mat. Åkt iväg till Uppsala och skaffat golvmatta i grått till balkongen, mycket varmare för fötterna nu. Igår fick jag mitt balkongnät, så pappa skall komma nångång under eftermiddagen och sätta upp den i balkongen så katterna får gå ut dit. Jag måste bara fundera ut vad för möbel som skulle passa in och är användbar samtidigt katterna kan använda den som sittplats för dem och titta ut mot tallskogen här utanför. Inget klätterträd, iallafall.

 

Kom gärna med tips om ni har något!

 


Kommentarer

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0