POSTAT I: Dagbok

... FOLLOW YOUR HEART

Jag är verkligen usel på att blogga nuförtiden. Det är praktik som gäller just nu. När jag väl har ledigt, så spenderar man ju helst tiden genom att bara vara. Men ikväll har jag lust och blogga samt visa några bilder tagna med iphonen vad som skett under den senaste tiden. :)

 

Som ni vet så byggdes utesoffan till balkongen, att jag ska måla den vit m.m... Nästa projekt är alltså att fixa dynorna som jag ska kika på IKEA nästa helg samt ev. sy om dynorna jag köpte för 78 för både till kuddar. Det går långsamt framåt, man måste ge det lite tid för att det ska bli bra.

På sistone har det verkligen exploderat därute, grönskan vällde fram och äppleträden blommar för fullt. Nyckelpigor trivs på bladen. Kvällsolen värmer en. Långklänningar har haft sina premiär, på tal om långklänning - måste verkligen skaffa fler för en har tydligen "krympts" efter att ej ha använts på länge. Jag hittar nog några inom kort. Grill hos föräldrar på landet under en lördagseftermiddag är aldrig fel och så får man ju gosa med kattungen Milan som växer fort! På tisdag blir han 4 veckor gammal. Bilden på mig och Milan togs idag. :)

De första bilder är då han var 1 och 2 veckor gammal, och de två sista togs från tidigare idag. Han tar sin promenad utanför lådan då och då, han luktar gärna andras fötter. En liten sötnos, helt enkelt. :)

 

Den här helgen blev/blir att fira mamma på morsdag, hon fick en vit snygg trädgårdslykta av oss som hon blev verkligen glad för. Hon fick den i förskott. Imorgon ska vi ut till landet igen för att tvätta bilen som är skitig av pollen och allt annat, Hoa ska fixa nån platta till sitt skrivbord, fika med föräldrar, tvätt mellan 14-18. Nästa helg blir det att åka och handla på IKEA tror jag + present till Isaks 1årsdag. Nästnästa helg blir det att åka och fira Isak. Vi får helt enkelt fullt upp flera helger framöver nu. Men det gillar jag!

 

Ja... Jag följer bara mitt hjärta och lever som jag gör just nu. Att leva och bli inspirerad av allting. Jag återkommer en annan dag. Kanske imorgon. Har tänkt mig ta med kameran ut på landet och fota lite... För att ni ska kunna njuta av mina bilder, som ofta var uppskattade. Det har varit dåligt på sistone, men jag försöker göra en ändring på det här. Till er andra, följ ert hjärta. Vi hörs!


Kommentarer
♥ från Syster

Mysiga bilder! :)

2012-05-26 @ 22:49:53

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback