POSTAT I: Livet

... EN DEL AV MITT SENASTE ARBETE


Indesign av mig, maj 2012.

Här kan ni se vad jag har jobbat med sist, en informationsfolder till Idrottsfritids. Framsida, baksida och så själva informationen. Gjorde även en plansch till 33 olika skolor med sitt namn. Jag får höra av min handledare att de är jättenöjda med mig, och imorgon blir det ett litet möte där vi ska prata om hur det känns och så. Som det ser ut nu, så lär de säga ännu mer positiva saker. Men att få veta om de erbjuder mig anställning blir nog inte förrän runt vid midsommar. Lite långt kvar dit. ;) Men man vågar ändå inte hoppas för mycket, förvänta sig för mycket. Mycket kan hända. Nåväl, ha en trevlig tisdag!


Kommentarer
♥ från Syster

Skulle bli så förvånad om dom inte anställer när de är så positiva! Verkligen bra gjort :)

2012-05-29 @ 18:12:24
♥ från lotta

Du är ju super duktig.....bra jobbat.Klart dom anställer dej.

2012-05-29 @ 18:48:57

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback