POSTAT I: Dagbok

... DÅ FRÅGADE HON "VILL DU FORTSÄTTA HÄR I HÖST?"


Foto: Malin / Nikon D60 - Mars 2011

Så löd frågan när jag satt mittemot min chef Anki och handledare Siv. Precis innan sa chefen att både hon och de andra är jättenöjda med mig, och frågade om jag var det. Det fanns ingen tvekan om att jag var nöjd med mitt jobb på marknadsavdelningen, så jag sa ja. Då frågade hon "Vill du fortsätta här i höst?". Då förstod jag. Hon erbjöd mig anställning.

Under en och samma sekund tackade jag ja. Äntligen!!! Jag har varit och gått vilse under 2½ år, det är rätt vanligt bland de unga. Jag var en av dom. Jag var även en av dom som inte ville ta ett jobb man inte trivdes med. Det skulle vara ett jobb där man ska tycka är kul att jobba med. Det fick jag.

Fr.o.m 1 augusti är jag anställd på SISU Idrottsutbildarna, inom marknadsavdelningen. Jag kan helt enkelt tacka Siv Jansson via SIUS, det var hon som tänkte på mig när hon hörde om det här jobbet. Hon var t.o.m vän med chefen här. Hon är alltid nåbar och svarade alltid snabbt när jag mailade/smsade ifall det var något. Nu har både jag och Hoa arbete, tack vare henne.

Jag ska fortsätta med praktiken tills midsommar, sedan har jag semester hela juli. Det ska bli skitbra, det här!

Äntligen. :)


Kommentarer
♥ från Bella

SÅÅ rolig!!! GRATTIS! :)

2012-05-30 @ 21:27:27
♥ från cecilia

Åhh vd roligt :D äntligen.. Grattis!

2012-05-30 @ 21:31:01
♥ från Melodie

Grattis!! Skithärligt.. :D

2012-06-03 @ 22:23:32
♥ från julle

härligt att läsa! grattis till anställningen! :D

2012-06-04 @ 21:46:59

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback