POSTAT I: Dagbok

... 10 MAY 2012

Foto: Emelie / Maj 2011


Idag är det ingen vanlig dag eftersom min syster Elin fyller år idag. Tusen grattis! :) För ett år sedan låg även Isak kvar i magen hennes. Jag, Hoa och halvsyrran + barnen åker ner till henne på lördag och fira. :) Sedan är det älsklingen som fyller år, på onsdag! Därefter, Isak den 7:e juni. Favoriter som fyller år på en månad. Dyr månad. :)

 

Men annars, imorse vaknade jag med ett huvud som höll typ på att sprängas. Ni vet känslan, va? Ett spränghyllt huvud och gjorde ont att ens öppna ögonen. Men det gick över efter att ha somnat om. Skönt! Annars går det väldigt bra på min nya praktikplats hos SISU, jag håller nu på och göra affisch till Sports Camp Uppsala och skapa QR-kod till affischen.

 

Hur går det med lägenheten annars? Det har stannat av ett tag, men Hoa har sitt projekt där han ska skaffa ett skrivbord och pysslar ihop en dator. Jag har mitt projekt, balkongen. Jag vill nämligen bygga en hörnsoffa av lastpallar, haha. Låter konstigt men det blir mysigt! Hoppas bara att jag faktiskt genemför det jag tänkt mig.

 

Ha en fin torsdag!


Kommentarer
♥ från Syster

Den bilden är faktiskt tagen i april ;) närmare bestämt typ 22a eller något sådant :)

2012-05-10 @ 20:06:10

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback