POSTAT I: Hem & Inredning

... WETNOZ MATSKÅL

Bild: Härifrån. Wetnoz matskål.


Idag passade jag på att utnyttja erbjudandet som jobbet hade på EverClean kattsand + IAMS kattfoder. Det är ny doft "Aqua Breeze" som ska dofta fräsch havbris, alltså en nyhet från leverantör EverClean. :) Jag passade på eftersom det var endast 49kr för 6kg, tokbilligt. Vi får se senare om den doftar fräscht eller om jag föredrar Multi eller Extra Strenght. :)

 

Sedan såg jag att det fanns Wetnoz matskål på jobbet! Jag hade googlat efter olika matskålar, jag ville hitta stilrena och fina matskålar och jag fann dessa. Dessa passar dem som alltid spiller mat över kanten när de äter, som min kära Spero alltid gör. Om ni inte förstår hur det fungerar, så se på den bakre kanten som är högre än främre. Så när de äter, så åker maten upp och sedan ner igen. Enligt flera recensioner så ska de fungera utmärkt så jag köpte 2 st. :) Jag kommer nog att skaffa en vattenfontän för Floras skull, jag vill inte ha Flora liggandes intill diskhon varje dag, eller att hon slänger mat i en skål med vatten. Chefen på jobbet tipsade om vattenfontän, precis som jag hade tittat på tidigare. Vi får se, om grejen har rimligt pris. Men jag är annars väldigt nöjd med snygga matskålar till mina pälsklingar. ;)

 

Visst är Wetnoz-matskål stilrena och snygga?

 


Kommentarer
♥ från Melodie

Det är rätt snygg skål. Inte ofta de finns sånt till djur så att säga. :) EverClean kattsand är det bästa man har stött på, fler borde ha den. :)

2012-03-25 @ 21:19:21
URL: http://itsmelodie.tumblr.com
♥ från Emelie

Melodie, ja eller hur? Världens bästa kattsand trots sitt pris :)

2012-03-26 @ 08:48:30
URL: http://emeliesreality.blogg.se/

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback