POSTAT I: Hem & Inredning

... "GLÖM INTE ATT SKRATTA"


Foto: Emelie / Iphone.

Äntligen är min älskade tavla här. Den är så fin då den ser rostig ut på riktigt men den är gjord i enbart färg. Eftersom jag hade tänkt ha den i vardagsrummet, men det är tomt där så den får stå fint på köksbordet där jag kan få se varje morgon. Den förtjänar att visas upp. ;) Den är en aning tung då det är i trämaterial. :)

Det börjar bli fint nu i lägenheten men självklart sitter inte tavlor eller hyllor på väggen än. Vi satte äntligen upp en rullgardin i sovrummet. Jag var iväg till en affär en snabbis med föräldrar igår för att köpa en gardinstång att ha i sovrummet, så kunde köket ha den enkla version av stången. Sedan satte jag även upp gardin i köket, något hemtrevligare nu. :) Idag gör vi nog färdigt lådorna till sängen och huvudsgavel, sedan är det bara tvbänk kvar att montera upp. Vi satte också på internet, det fungerar fint nu och när det gäller TV så måste jag ringa Telia nångång under dagen. :) Men det blir nog klart i lägenheten till helgen, sedan är det bara att vänta nån vecka på soffan. Man kan ju inte inreda utan soffan! Jag längtar.

Ja, jag vill egentligen bara visa upp min snygga tavla, hihi. Ha det så bra så hörs vi. :)


Kommentarer

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0