POSTAT I: Dagbok

... TODAY IS THE DAY


Foto: Emelie / Iphone.

Yes, yes, it's today! Soffan kommer idag. Efter några om och men igår på kvällskvisten i sms med Miobutiken så kommer de idag i eftermiddagen så jag går hem från jobbet efter lunchen. Pappa skall komma förbi och hjälpa till då det är tydligen bara en snubbe som kommer idag och inte kan bära själv. Vi får se vad pappa tycker om soffan när den väl är på plats, om den är verkligen rejäl eller normal. Haha. :) Funderar på att passa på och åka till Prisstopp för att skaffa ett par gardinstångar till vardagsrummet.

Vi beställde en stor ryamatta 160x230 cm igår i svart med grå linjer och den skall vara i Östhammar imorgon. Den kostar annars 1299 :- men jag hade rabatt på 40% så det gick ganska rejält ner i priset. Ryamattor är inte precis billiga, men rabatter är alltid bra. ;) Det blir nog fint! Mattan finns på Ellos.


Bild: Ellos.

Sedan saknas bara en lång tavellist, kattbädd, småsaker som får komma med tiden till vardagsrummet. :) Men mest av allt längtar jag efter soffan nu. Eventuellt bild idag eller senare i helgen.

Vi hörs!


Kommentarer
♥ från Bella

Aha en sån matta heter ryamatta, det visste jag inte innan -jag är verkligen amatör när det gäller mattor. Jag vet inte vad de kallas och så. Jag kan nu leta efter en ryamatta till en bra pris :)



Ser fram emot få se soffan i ditt vardagsrum.

2012-03-20 @ 20:55:13
♥ från Emelie

Ryamattor är sådana mattor med lugg, extra mjuka och gosiga att gå på men dyrare i priset än standardmattor. Men helt klart värt ;)

2012-03-21 @ 09:11:24
URL: http://emeliesreality.blogg.se/

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback