POSTAT I: Mitt hem

... MINI LÄGENHETSVISNING

Det ekar tomhet i vardagsrummet och det fortsätter i ett par veckor till.

Vår nakna balkong & vår fina golvslampa.

Vår hall. De är kanske en aning ljusa, men solen gjorde sitt i bilderna. :) Vi vet verkligen inte vad vi skall göra med hallen då det står feta garderoberna i vägen, och det mot varandra! Tips?

Det blåa badrummet. Visst är duschdraperiet snyggt?

Vårt mysiga sovrum. Bakom sängen (bild nr3) finns massor av utrymme som vi inte vet vad vi skall ställa mer än min stora spegel. Tapeterna skall förnyas inom kort, då blir det vita tapeter.

Vårt kök. Det är väldigt ljust i köket om dagarna då solen skiner rakt in där + sovrummet, och vitvarorna är sjukt fräscha då de är rätt nya. Ja, ni ser att luckorna är inte vita. Det skall återgärdas inom nån månad. Ett par hyllor skall sättas upp inom kort där tavlan står just nu. :)


Hoppas att ni gillar bilderna. ;)


Kommentarer
♥ från Syster

Mysigt ni har och kommer få ännu mysigare när ni bott in er ett tag. Ska ni ha någon matta under köksbordet eller något? Tror det det skulle bli snyggt. Kanske en matta i hallen oxå så kanske det känns lite mysigare med tanke på de tråkiga garderoberna? Men positivt ni har mkt förvaring, vi hade ju noll när vi flyttade in! :)

2012-03-10 @ 17:03:37
♥ från mallan

Pi fin lgh ni har!! Jag gillar faktiskt de köksluckorna...:D Mysigt sovrum också. Ni har ordentligt med förvaring... Jättebra, ju! Vardagsrummet har så härligt dagljus, de stora fönstren.. Saknar dom här.. Och skönt med balkong!! Plus badkar! Ni har allt!!



tack för titten! :)

2012-03-11 @ 11:01:04
URL: http://mallansson.blogg.se/
♥ från Bella

Jätte fin lägenhet, skönt med mycket ljus -mitt hem är faktiskt ganska mörkt.... inte trevlig.



Sängen är så fin! Väldigt stiligt i sovrummet då det släpper in mycket ljus :)

2012-03-11 @ 22:54:29
♥ från Emelie

Elin: Självklart skall vi skaffa mattor. ;) En avlång i hallen, en storryamatta i vardagsrummet och i köket vet vi inte vilken än. :) Jag får nog satsa mer på matta & taklampor i hallen.



Mallan: Haha varsågod ;) Jo, köksluckorna duger faktiskt än så länge. Kan ju hända att vi behåller dem som de är sedan när vi blivit vana ;) Ja, jag gillar att vardagsrummet har en hel vägg med fönster & dörr, men det släpper faktiskt inte lika mycket ljus som det gör i sovrummet och köket. Solen skiner bara in i vardagsrummet på förmiddagen, resten av dagen är det i sovrummet och köket solen skiner in. :) Yes, jag älskar att vi har balkong OCH badkar, haha!



Bella: Som jag sa till Mallan, vardagsrummet är egentligen lite mörkare än de övriga rummen eftersom vardagsrummet står mot norr, vilket solen inte skiner in under eftermiddagarna. Men ljust kan det åtminstone vara där av vanligt dagsljus tack vare fönstren. :) Hihi, sängen är hög så man nästan ska "hoppa" upp i sängen - det är det som gör det hela mysigare! :) Om du är sugen, kika på sängen "Brimnes" på IKEA :)

2012-03-12 @ 09:01:02
URL: http://emeliesreality.blogg.se/
♥ från Melodie

Fin lägenhet/möbler! :) När en lägenhet släpper in så pass mycket ljus så brukar det kännas mer bättre. Tycker jag iaf.

2012-03-12 @ 18:27:37
URL: http://itsmelodie.tumblr.com
♥ från Emelie

Melodie, jag älskar när ljuset skiner in i ens lägenhet. Som när jag kommer hem efter jobbet då solen fortfarande skiner in lägenheten, åh vilken känsla :D

2012-03-13 @ 08:56:56
URL: http://emeliesreality.blogg.se/

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback