POSTAT I: Dagbok

... GREETINGS FROM ULRIKSGATAN

 

Dagen har varit... Jobbig och utav detta har det varit en hel del svordomar i munnen på möbler som jävlades. Sängen tog så lång tid, jag landade under nytt täcke i en ny säng vid tvåtiden på natten. Resten fixar vi imorgon efter att ha storhandlat imorgon och efter att Hoa har fått sin Honda såld. Jag har iallafall hunnit haft badkarspremiär med doftljus! Jag älskar livet nu bara för att jag har ett BADKAR! Herregud, haha. Jag älskar vår säng också, så skön och är typ världens bästa säng för mig och min kropp. ;)


Ni får se bilderna när vi har internet påslagen (jag bloggar från mobilen nu) och när det är skräpfritt här. Just nu ligger det ju massa jävla kartongpapp överallt. ;) Alla som har Instagram (en iPhone-app) kan följa mig under "minicuore" så får ni se lite under monteringstiden här. ;)


Godnatt så återkommer jag när jag kan visa upp lite. :)

 


Kommentarer

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0