POSTAT I: Dagbok

... THURSDAY


Foto: Emelie / Iphone.

God morgon, god morgon. Jag gillar att promenera till jobbet när det är såhär lagom kyligt att man får rosa kinder när man väl är framme. Känna hur benen arbetar under en promenad. Jag gillar att solen skiner varsamt genom de gråa molnen, förhoppningvis försvinner molnen senare under dagen?

Nu har huvudgaveln åkt upp bakom sängen, och alla lådorna är inlagda! Nu är det bara tvbänk kvar att montera, men den kan vänta då vi har ingen soffa än. :) Det är väldigt tomt i vardagsrummet än så länge, haha. Jag får ta och fota lägenheten under helgen med kameran, så att ni får se lägenheten på ett bättre sätt. Bara jag får upp hyllorna i köket först, sedan tar jag bilder. Vi funderar fortfarande på vart vi skall ha mina böcker, det skall vara på rätt ställe. Vi får se vart det får bli. Med en hylla, givetvis. :)

Jag älskar torsdagar, för då vet man att det är fredag imorgon! Jag längtar, en helg i lugn och ro hemma på Ulriksgatan. På tal om Ulriksgatan, vårt område påminner väldigt mycket om min systers område i Sollentuna. Samma utseende gällande tegel, balkong mot natur, förutom att jag bor i 28 och Elin i 29. Haha. Kanske Elin och hennes familj kommer att känna sig "hemma" hos oss när de besöker för första gången? Men vi har åtminstone bättre parkeringsmöjlighet än vad de har därhemma... Haha. ;)

Nåväl. Ha det så fint!


Kommentarer
♥ från Syster

Haha du är rolig du ;) men sant :)

2012-03-08 @ 10:11:06

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback