POSTAT I: Hem & Inredning

... ÄNTLIGEN


Bild: Hemlängtan.com

Åh... Jag hittade äntligen en webshop som hade tavlan "Happiness is not a destination. It is a way of life." på lager! Väldigt många inredningsbutiker hade tavlan men det var slutsålt överallt och leveranstider hos dem var mellan 2-5 veckor. Jag letade som en tok och hittade Hemlängtan som hade endast 6 exemplar kvar, så haffade jag en på samma gång utan tvekan. Nu är jag nöjd då jag vet att den kommer nästa vecka... Det är något speciellt med tavlan, den är tuff och samtidigt sliten på samma gång. Vi får se vart den får bosätta i lägenheten. Det måste vara min dyraste tavla någonsin, haha. Men... Det är älsklingen som betalar den, min present från honom. :)

Den är annars 40x70 cm för 385 :- om någon därute vill ha en, just nu finns det endast 5 exemplar kvar hos Hemlängtan.

/ En nöjd 24åring människa


Kommentarer
♥ från Syster

Haha grattis ;)

2012-03-01 @ 13:50:58
♥ från Bella

Fin tavla :)

2012-03-01 @ 22:49:20
♥ från Emelie

Elin: Haha, tack! ;)

Bella: Ja, eller hur? Hihi.

2012-03-02 @ 10:46:39
URL: http://emeliesreality.blogg.se/

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback