POSTAT I: Hår & Frisyrer

... HEJ SEMESTER


God morgon. Just nu sitter jag på bussen mot Uppsala, ska till jobbet för sista gången en stund innan jag åker hem och tar semester som egentligen börjar imorgon, men mina uppgifter är klara och så. Det blir väldigt skönt! Ser även fram emot lördag då kommer det tre söta vänner på besök, de ville hyra bil och åka någonstans, där kom jag med i bilden - att åka och hälsa på mig. De ska även passa på och prova hämta de stora växter som jag fick av Elins chef. Låt oss bara hoppas att dessa får plats i deras hyrbil, haha. Ja, jag ser fram emot det då.

Jag tänkte börja måla utesoffan igår, men den var lite fuktig så det har inte blivit av. Kanske är den torr idag? Jag vill få måla! Det blir antikvit. Sedan är jag helt vilse om hur jag ska göra med dynorna. Har beställt skummadrass och så, men problemet: Tyg. Lite jobbigt :) Någon därute kanske har tips?

Bilden nedan ser ni nu mitt hår, som det är. Bilder kan sällan ge rättvisa, men den här var något. Jag siktar fortfarande på ännu ljusare toppar, semestern är ju här så hej citroner och sol. :)

Ha en fin torsdag. :)


Kommentarer
♥ från Syster

Sööööt :)

2012-06-28 @ 10:53:28
♥ från Anonym

FIn design du har :)

2012-06-28 @ 11:08:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback