POSTAT I: Dagbok

... ETT ÅR SENARE


Foto: Emelie / Juni 2011


Foto: Emelie / Juli 2011


Foto: Emelie / November 2011

För ett år sedan väntade jag spänt på att få ett sms, om när killen i Elins mage skulle komma ut till världen. När smset väl kom, det blev en liten Isak. Jag har älskat att få träffa honom varje gång, för varje gång jag träffade honom så hade han hunnit växa en hel del. Det har varit ett mysigt år med Isak, att vara hans gudmor är något jag är stolt över. Ett år senare, en busig liten kille som tecknar ko eller lampa. :)

Grattis på 1 årsdagen, Isak!

På söndag åker vi ner till Märsta och firar Isak, jag ska då passa på att ta många bilder! Det är dags för det! Ni alla får hålla tummarna att vädret tillåter detta så jag kan ta fantastiska bilder på honom ute bland det gröna. :)

Njut av dagen, Isak. :)


Kommentarer
♥ från Joey

Grattis!



Nu är han en junior. Dags att överge babyavdelningen. :D



Kan, ärligt talat, säga att det blir mycket roligare nu.

Bebisar är gulliga men småbarn är helt sjukt fantastiska och roliga. :)

2012-06-07 @ 11:02:56
♥ från Syster

<3 :D

2012-06-07 @ 19:14:33

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback