POSTAT I: Dagbok

... 5 JUNI 2012


Foto: Emelie / Iphone 2011

Just nu befinner jag mig på det stora konferensrummet, på jobbet. Det känns som jag skall hålla ett tal för hela huset, men nej så är fallet inte. :) Jag sitter här och jobbar med det jag brukar och så ska jag fota personalen. Det är totalt runt 70-80, porträtt var och en. Idag, torsdag och fredag ska jag fota. De skall läggas in i vårt intranät. Det har kommit två, och de är lätta att jobba med. Hoppas inte att det kommer någon som kräver ta flera omtagningar! Lär sitta kvar här hela dagen ändå, så många är det ju annars. Men roligt är det ju. :)

Efter jobbet sticker jag iväg till Gränby och letar efter presenter. Min systerson, Isak blir ju 1 år på torsdag! Det är galet hur fort tiden går. Jag kommer ihåg hur Elin åkte in och ut på sjukhuset, och plötsligt sa de att Isak skulle ut dagen därpå. 5 veckor för tidigt. Jag och Hoa åkte till dem på Danderydsjukhus dagen efter studenten, och där låg Isak. Så liten! Ett år senare är han en vild och busig unge som är överallt. :) Jag hoppas verkligen på att hitta något på Gränby, och sedan se fram emot att träffa honom på söndag. Och syrran + Peter, såklart. Och bra väder, för engångs skull!

Ja... Nu kommer det den tredje. Ni får ha en fin tisdag!


Kommentarer
♥ från Syster

Sjukt vad tiden går! Fatta på ett år har han växt 30 cm och lagt på sig 8 kilo! Fantastiskt att det kan hända så mkt på ett år! Lycka till idag!

2012-06-05 @ 11:14:08

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback