POSTAT I: Hår & Frisyrer

... 20 JUNI 2012

Foto: Emelie / Iphone

Onsdag. Äntligen torsdag imorgon så man vet att långhelgen börjar efter jobbet. Det är då jag åker ner till Sollentuna, till älskade syster och hennes familj. :) Hoa åker ner till Skåne på fredagsmorgon, så ikväll är det vår sista kväll tillsammans, sedan åker vi hem tillsammans på söndagseftermiddag. 

Min frisör frågade häromdan om jag var nöjd med färgen i håret, det var jag men blev nu härefter sugen på en aning ljusare. Då sa hon "Ta i citron och sätt dig i solen ;)" - Haha, det var ju ett bra tips. Jag kommer ihåg, eller om det här bara var en dröm men iallafall: När jag var yngre och såg min älsta syster stå i badrummet medan hon pressade ut citronsaftet i sitt hår. Hon var redan blond och ville bli ännu blondare. Jag får ta och testa pressa citroner på topparna och sedan sätta mig i solen under semestern. Som jag skrev i förra inlägg, låta solen göra sitt. :) Nu har ni iallafall fått tips, ifall ni inte redan visste det.

Ja. Ikväll blir det att packa, duscha, bädda om sängen, mysa med sötnosen om han nu sliter sig från Diablo 3 och sova gott. Imorgon blir det jobb 9-13, ungefär. Ni får ha en fin midsommarsafton så hörs vi!


Kommentarer
♥ från Syster

Ja det gjorde hon! Det var ingen dröm :)

2012-06-20 @ 22:00:02

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback