POSTAT I: Dagbok

... WE FOUND LOVE

Love is like the wind. You can't see it, but you can feel it.
 
I'm still alive. Jag var iväg på en liten resa till Vänersborg och stannade kvar där i en vecka, under veckan hade jag hunnit göra mycket och samtidigt uppleva något vackert. Jag hade nästan glömt hur skönt det kändes att bara vara och umgicks med vänner.
 
 
En liten del av veckan, som var mest fantastiskt - att se vattenfallet och få fota.
Jag fotade vattenfallet med 1½ sekund, för att vattnet skall kännas konstnärligt.
Det kändes inte som man var i Sverige alls... Se och njut.
 
Foto: Emelie på alla / Malin på mig, Nikon D60.
 
En av de vackraste jag upplevt. Återvänder mer än gärna dit. :) När jag kom hem så var det dags för en liten trip till Furuvik och gick omkring i solens hetta den dagen. Hoa fick hantera kameran där. ;)
 
Foto: Hoa / Nikon D60
 
 
Hääär fotade jag honom och Isak, så himla sött! Andra bilden - världens sötaste människa! Så att mina ögon blåser ut hjärtan... :)
 
Nu är Hoa i Skåne, jag har imorgon som sista ledig dag till 100% för fr.o.m onsdag 1 augusti börjar jag jobba men dock hemifrån fram till den 13:e. Än så länge, njut av sommar medan den varar.
 
With all love/ Emelie

Kommentarer
♥ från Syster

Blir alltid lika förälskad i dina bilder! <3

2012-07-30 @ 23:58:35

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback