POSTAT I: Mitt hem

... VÅRT VITA SOVRUM

Foto: Emelie / Nikon D60
 
Här har ni vårt nya sovrum! Vita fräscha väggar med horn på väggen som min farfar en gång hade. Det kommer småningom in lite fler dekorationsaker på en senare tid, men accentfärgen är natur - vilket betyder vit, svart, grå, brun/beige. :) Gillar ni bilderna?! De var kanske en aning ljusa, men jag har skuggat ner dem men jag vet inte hur de ser ut i eran dator. Bra hoppas jag. :)
 
Köket har också fått vita tapeter, och en tavellist har åkt upp på väggen men inget större nytt annars - därför inga bilder därifrån än. Men om ni kommentarer/betonar att ni vil se så fixar jag kanske fram bilderna därifrån. Balkongen har fått ett bord, dynorna, ljuslykta, en liten duk och en lådshylla på väggen. Bilderna skall fixas inom kort, I promise.
 
Ja, under de senaste dagarna har varit då jag var hos frisör och fixade topparna, nya tapeter kom, Elin med sin familj kom ut hit till Östhammar, ätit grillat, ätit middag hos mormor i Öregrund, hälsat på morbror som skaffat en liten drevervalp vid namnet Benzo, tittat lite på Hoa och Peter som fixade/bytte smådelar plus däckar till Hoas bil. En händelserik vecka, helt enkelt.
 
Nästa vecka blir det nog en aning lugnare - tvätt och resan till Vänersborg (Till Malin) och ha egentid med vännerna efter en väldigt lång tid. Det har varit en bra sommar och fortsätter att vara bra, trots det ruggiga vädret i Sverige. Ja, ni får ha det så bra så hörs vi!

Kommentarer
♥ från Syster

Det blev verkligen så fräscht! :)

2012-07-14 @ 22:16:11
♥ från malin

åh fan vad fint blev det! så fräscht där :) ses i vbg bebis ;)

2012-07-14 @ 23:45:24

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback