POSTAT I: Dagbok

... YOU'RE BEAUTIFUL WHEN YOU'RE YOURSELF


Foto: Emelie / Iphone.

En ännu vecka har redan flugit förbi och återigen är det fredag idag. Jag sitter här på jobbet och det är så tyst här runt mig på kontoret. Lite sådär morgontyst innan andra i personalen kommer då butiken öppnar vid tio. Jag har absolut inga planer inför helgen, jag tänker bara vara och njuta av helgen medan den varar. Dock har jag mina planer att lämna mitt röda hår på egen hand, och boka en tid hos Hamnfrisören till nästa vecka eller om ett par veckor då topparna börjar bli kluvna har jag upptäckt för några dagar sen. Bort med kluvna toppar så att mitt hår kan få fortsätta växa!

Annars är det idag Östhammarshem bör höra av sig till oss, om inger händer på hela förmiddagen så får jag ringa upp och kollar läget, om de inte hade glömt bort oss! :( Det tar väl inte så himla lång tid? Om man jämför med Öbo förr, så fick man veta beskedet på typ ett kvart. Och det här, snart två veckor. Lite sjukt. ;)

Ha en trevlig helg så hörs vi.


Kommentarer

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0