POSTAT I: Dagbok

... WHITE DAY

Foto: Emelie / Nikon D60.

 

Idag var en sådan dag då marken bländar en i ögonen. Så alldeles vit oh det föll långsamma snöflingor från himlen och det var inte så kallt heller. Alldeles lagom mysigt!

 

Jag var iväg på jobbet i några timmar och sedan fick jag sluta för dagen för att bege mig iväg till Tandhörnan på Drottninggatan för att få tanden lagad. Fick det hela bekräftat att en bit av tanden var borta, jag fick till och med se den jäkla tanden på teven i taket, haha. 20 långsamma minuter senare var tanden lagad och jag var blodig i munnen. Vid kassan försvann 1240 kronor. Nu får jag se till att inte förstöraen enda tand resten av livet. ;)

 

När man väl var hemma så passade jag på gå ut och fota litegrann, och njuta av den friskaluften här på landet. :) Just nu sitter man och myser i soffan medan min systerson Rasmus sitter och tittar på Nickelodeon på teven. En lugn torsdag, helt enkelt!

 

Ha en fin torsdag, gott folk.


Kommentarer

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0