POSTAT I: Dagbok

... THE HEART MELTS LIKE A WATERFALL EVERY TIME HE'S SMILING

Foto: Emelie / Iphone.


Veckan som varit, den har bara flugit förbi! I torsdags kväll beslöt jag och Hoa oss att sticka ner till Stockholm efter jobbet, för att sova över hos min syster Elin, Peter och så Isak! Det har varit mysigt. Självklart pratade jag och syrran om lägenheten, hihi. Hon ville få en "klar" bild i huvudet om hur jag och Hoa vill ha och vad vi har för smak. Vi satt i soffan med rött vin och pratade om allting. :) Imorse väcktes jag av Isak vid 08.15, där satt han fundersam och sådär lagom allvarlig på min mage men efter lite frukost för honom blev han lagom busig. Han skrattar när jag säger "plopp!" eller när jag frågar om han är busig. Jag kan lätt lova att varje människas hjärta smälter som ett vattenfall varje gång Isak ler. Man vill bara säga till honom att han får aldrig, aldrig och aldrig sluta att le, om så någonsin. :)

 

Efter att ha sagt hejdå till gullungen, syrran och Peter så drog vi hemåt. Men vi passade på att stanna vid vägen för att titta in på EWE Möbler där de hade soffor, sängar, hallmöbler och köksmöbler. Vi två dog för ett köksbord med fyra stolar för ett pris, det ser ut som det kanske blir dessa. När det gäller soffor, så har vi faktiskt hittat en men vi får fundera lite mer gällande soffor. Jag gillar't!

 

Just nu sitter Hoa och tittar på fotboll, jag sitter här i soffan med Selma bredvid mig och Spero på ryggstödet med sådär hög spinnande som alltid. Jag lär bli kvar här ett tag till innan jag beger mig iväg mot duschen och sängen senare ikväll. Ha det så fint så hörs vi.


Kommentarer

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0