POSTAT I: Dagbok

... FRIDAY MAKES ME FEEL GOOD


Foto: Emelie / Iphone today.

Yes, fredagar får alltid mig att må bäst för då vet man att helgen börjar så fort man slutat för dagen. Då får man äntligen tid till att gå över till verkstaden och måla fågelburen, eller ja, spraya och eventuellt inviga den med några ljusblock nån gång under helgen? Man ska också ta och hjälpa Hoa med att fota & sälja sin kära skrotbil, eller åtminstone reservdelar av den. :)

För ett par veckor sen beställde jag en personlig almanacka 2012 och fick mail igår att den bör dimpa ner i brevlådan idag. Det hoppas jag, för då kan man skriva upp viktiga dagar och planering. Just nu kör jag det mesta in i mitt huvud, inte alltid bra. Hihi. Den ser ut såhär:


Jag ville inte ha nån färg alls, vill inte behöva tröttna på och glömma bort den - så det fick bli vitt med fjäder. Fräsch, snygg och stilren. Hihi. :) Jag valde medium i storlek, totalt gick det på 295 spänn. Från PersonligAlmanacka - ifall ni också behöver/vill ha. Dock tar leveransen sin tid, men värt att vänta på.

Ha en bra fredag den trettonde!


Kommentarer
♥ från Hoa

Almanacka verkligen häftig! Det blir massor pussar i helgen ;) love you.

2012-01-13 @ 09:41:49

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback