POSTAT I: Hem & Inredning

..."VI SA ATT VI INTE VAR SOM DE ANDRA MEN KANSKE ÄR DET PRECIS VAD VI VAR"


Bild: Google.se

Jag skall ha en ny smyckeshållare, då ska det vara ett vitt smyckesträd. Så himla fint, men då ska det ungefär se ut som den här ovanför. Det finns flera identiska, men med "korg" på botten och en fågel bland kvistarna eller själva trädet är platt - det vill jag inte ha. Bara ett enkelt vitt träd med form och med rund botten! Om jag inte hittar något annat som är ännu snyggare. Förhoppningvis köper jag en inom kort. :)


Kommentarer
♥ från Syster

Skulle oxå vilja ha något sådant! Eller en smyckeslåda.

2012-02-28 @ 13:21:41
♥ från Emelie

Elin, om jag hittar något fint så kan jag visa dig länken ifall ;)

2012-02-28 @ 13:41:13
URL: http://emeliesreality.blogg.se/
♥ från Bella

Jag har alltid viljat ha en smyckeslåda, den får jag skaffa när jag har flyttat -få se om det blir av. Nu finns det inte plats, bor ju i 2:a :)

2012-02-28 @ 15:54:52
♥ från Emelie

Bella, en sådan tar ju inte mycket plats ;) haha, men jag förstår.

2012-02-28 @ 17:09:09
URL: http://emeliesreality.blogg.se/

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback