POSTAT I: Dagbok

... THE LAST WEEKEND


Foto: Emelie / Nikon D60 - 2009.

Jag fullkomligt älskar bilden, jag gillar hur ljuset faller sådär fint och själva bilden. Att det är alltid lätt och ta bilder med Spero, fortfarande idag. När det gäller Flora, är det nästintill omöjligt! En vacker dag, kanske. Men annars... Läget med mig är finfint, längtar bara tills helgen är här. Dock blir helgen den sista jag sover hemma, sedan bor jag på Ulriksgatan nästa!

Helgen blir nog fullt upp av med saker att göra. Som att packa, åka till Uppsala och handla lite, syrran Elin + hennes familj kommer, fortsättning av firandet för mig, sortera kläder, slänga de jäkla kläder jag aldrig använder m.m. Vill man ligga ned och softa får man göra först på kvällen. Men det gillar jag, att veta vad som ska hända. Det blir nog en bra helg, känner jag. Ja, fr.o.m nästa helg börjar jag nog blogga om hur det går för lägenheten. Spännande va? Haha. Ja, det var nog allt jag har att dela med mig för idag.

Vi hörs!


Kommentarer
♥ från Syster

Gillar oxå bilden :)

2012-02-24 @ 17:19:31
♥ från Bella

Å Spero är fortfarande så stilig och fin! :)



Jag ser fram emot efter helgen då du kanske blogga lite mer om ny lägenheten? :):)

2012-02-24 @ 22:10:15
♥ från Emelie

Bella: På bilden var Spero bara typ 1½ år, i år blir han 5 år i augusti. Men han är annars fortfarande lika fin, ja! ;) Ja, jag kommer absolut att blogga och med bilder OM internet kommer i tid ja ;)

2012-02-27 @ 09:10:45
URL: http://emeliesreality.blogg.se/

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback