POSTAT I: Dagbok

... HOW WILL I SHINE LIKE A SUN WITHOUT YOU

Foto: Emelie / Webcam.


Jag gick upp till mitt rum med bestämda steg med en tom kartong, med tanke på att börja rensa i en av väggskåpen. Men istället hamnade jag framför laptop och testar laptopens webcam... Haha. Då ser man i webcamen att ens hår är sådär fint böljande och hur solen gör sitt i bilden, snyggt tänker man ju. :) Men jag måste ta mig i kragen och fylla oanvändbara grejer i kartongen. Det skiner annars sådär fint soligt därute och jag kan se ända ut till grannen på andra sidan om hästhagen. Vid nyår var det några som åkte skridskor där.

 

Mhm, jag har faktiskt inget speciellt att dela med mig eller skriva om... Mer än att jag längtar till måndag så blir det möbelshoppning i Uppsala, hihi. Men lika bra det, så jag kan börja med att packa lite. Ni får ha en toppen fredag så hörs vi! :)

 

 


Kommentarer
♥ från Syster

Ditt hår ser verkligen ut att må bra och växa lite snabbare takt :)

2012-02-17 @ 20:44:23

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback