POSTAT I: Dagbok

... 23 FEBRUARI 2012


Foto: Emelie / Iphone.

Okej, nu är jag 24. Ingen större skillnad egentligen. :) Fick faktiskt fina och bra grejer från föräldrar, då de är till lägenheten. Fick bland annat en stor svart skål med vita mönster i, så sjukt snygg (den är verkligen stor så vi får se om den kan få "plats" på soffbordet, haha) och så några bakgrejer då jag gillar att baka ibland. ;) Syrran Linda kom ned med ett bukett orange finfina rosor! Av älsklingen har jag inte fått än, då jag har bett honom att vänta med det för det är en viss tavla jag vill ha och den är ganska svår att få tag i. Så en dag inom kort sätter vi oss och letar efter tavlafanskapet, så får han skaffa den till mig. ;)

Men igår var ingen riktig födelsedag, det blir det först på söndag då mormor och syrran Elin + hennes familj kommer över då. Jag har då tid nog att fundera ut hur tårtan skall vara, hihi. Jag gillar att göra tårta, se till att den är snygg och fin till slut sedan måste man ju garnera den snygg och fin!

Igår beställde man tv och bredband så att man har dem till inflyttningen ungefär, och även gjort adressändring. Jag blir snart ej inskriven hos föräldrar längre, fr.o.m 2 mars. På lördag sticker jag och Hoa iväg till Uppsala för att handla inredning och textil, plus TV. Hoa har nog längtat att få gå omkring, titta och bestämma sig för vilken TV han ska köpa, det får han göra på lördag. ;)

Det är slaskigt på marken, men man kan typ inte titta bort utan att halka. Man måste ju glo på vart man sätter fötterna så slipper man halka. Förhoppningvis är våren här inom 1½ månad. I hope it! Men det gäller väl bara att ha tålamod... Det har jag åtminstone klarat av i 24 år, haha. Ja, ni får ha det bra så hörs vi!


Kommentarer
♥ från Bella

Joakim har fått tre likadan skål i olika storlek, fast det är lite blått i inre skål från camilla. de är verkligen fina :)

2012-02-23 @ 15:47:06

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback