POSTAT I: Dagbok

... WHERE'S THE SUNSHINE?


Foto: Emelie / Iphone

Redan torsdag... Åh, så är det fredag imorgon. Alltid härligt. Glömde visa att jag fick av syrran en kruka med "Hope" på, precis likadan som jag har med "Love" som jag fick av mormor. Och så en vit orkidée. Skall nog skaffa "Faith" också längre fram så det får stå tre stycken orkidéer i vardagsrummet. :) Bättre bild på blomman och krukan kommer en annan dag, eller när jag kommer ihåg. :)

Igår kväll beslöt jag och Hoa att bada Flora & Spero... Vi började med Flora. Gud, man kan knappast hålla sig själv från att bli blöt när det gäller Flora. Hon gillar verkligen INTE det. Spero var någotlunda lugnare men han gillar inte det heller. Har även klippt deras klor, nu behöver det inte göra ont när Flora myser på ens mage eller något så!

På sistone har det bara varit regnigt och grått här i Östhammar. Lite dött och man blir ju lagom trött utav detta. Förhoppningvis vänder det sig och solen kommer fram igen. Ha en fin torsdag! :)


Kommentarer

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0