POSTAT I: Mitt hem

... VARDAGSRUM & KÖK

Foto: Emelie / Nikon D60.


Ja, nu får ni se vårt vardagsrum som vi är nöjd med än så länge.
Jag är inte riktigt klar med hyllan, då jag vill ha fler i samma sorter som "Do more of what makes you happy"-stilen. Happiness-tavlan får stå där tills jag vet vart jag vill ha den. :) Vi skall ha två prydnadskuddar till, grå och röd med stjärna på. Spegeln skall in till sovrummet när tapeter har väl kommit på väggarna, vilket sker under vecka 15 sa dom. Nu är vi "tom" på idéer om vad som ska få flytta in sedan. Väggarna är ganska tomma utom hyllan, så... :) Den lilla korgen mellan fönstren och soffan, andra bilden är förstås bädd för Flora & spero om ni undrade. Mysigt med fluffigt bädd intill elementen ju...

Nu är vår taklampa i köket på! Tänkte inte på att fota endast lampan, men ni ser väl? Men jag kan fixa bild om det så önskas. Vi har även satt upp en enkel lampa i hallen som tyvärr är oviktig nog att visas, haha. :)

 

Just nu ser jag att det snöar för fullt utanför balkongen. Det är ju självklart, April är ju April, vilket betyder en hel del aprilväder... Bara att stå ut, antar jag. Snubbarna från måleri skall komma under vecka 15 och tapetserar äntligen om vårt sovrum och köket till vita väggar, därefter kan jag äntligen sätta upp min spegel och ett par hyllor i köket! Vi har verkligen gjort lägenheten fin ganska snabbt, på en månad bara... Haha. Det gillar jag. ;)


Kommentarer
♥ från Syster

Matplatsen ser mysig ut!

2012-04-01 @ 20:04:00
♥ från mallan

snyggt! Matplatsen ser också ombonat ut. Väldigt städat! Härhemma kan vi knappt äta, stökigt alltid... Vi har helt olik smak, du har mer smak direkt från affärerna i dag, det tyder väl på att du är medveten om vad som gäller just nu..:P

Hur mår katterna? Har dåligt samvete för min, att jag tog in honom från det härliga utelivet... Men för hans bästa, ju.



Fortsätt ladda upp på din lgh, så kul att se! :)

2012-04-02 @ 23:01:45
URL: http://mallansson.blogg.se/
♥ från Emelie

Mallan: Jo, vi gillar att ha det välstädat och inte ha för mycket saker överallt hehe :D Jo, de mår faktiskt bara bra men man kan ju gissa att de är lite uttråkade nu när de inte kan gå ut men det går över sedan :)

2012-04-03 @ 08:46:10
URL: http://emeliesreality.blogg.se/

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback