POSTAT I: Dagbok

... THE LAST DAY


Foto: Hoa / Vinter 10-11.

Min sista dag på DjurElit. Jag har varit där i ett halvår plus 3 dagar nu och hjälpt dem med deras nyöppnade webshop. När jag slutar så har jag ledigt i sex dagar innan jag börjar på en ny praktik i Uppsala. Det blir intressant och se hur det blir på den nya praktiken. Och om DjurElit/Coralle klarar sig utan mig, men jag har skrivit hur man gör/sköter webshopen och order steg för steg på sju sidor samt 2 sidor av hur man bokar hämtning samt skriva ut frakthandling. Man får hoppas att de lär sig flytande av det. ;)

Solen skiner annars idag, men den kan gömma sig bakom molnen då och då. Det ser ut som vädret blir bättre och bättre. Men aprilvädret är inte riktigt över. Inte förrän i mitten av maj så kan man förvänta sig att snön inte kommer. ;)

Nu undrar jag vart min svarta solglasögon på bilden tog vägen... Den försvann efter Bulgarienresan, haha. Äh, det är bara att skaffa ny. :)

Ha en fin fredag, gott folk!


Kommentarer
♥ från bebis

din solglasögon finns här om jag såg rätt :)

2012-04-27 @ 11:55:56
♥ från Emelie

Malin, jag har tänkt på det! Skitsamma, den är väl sliten va? Lika bra köpa ny fräsch ;) Så släng den du :D

2012-04-27 @ 12:07:57
URL: http://emeliesreality.blogg.se/
♥ från Syster

Hoppas på att du trivs på nya stället, verkar lite vettigare! Spännande att se vad som händer med djureliten :p och nej, jag tror inte dom kommer klara det utan dig! Dom kommer inse viken klippa du var och ångra att dom inte kunde erbjuda anställning!

2012-04-27 @ 12:44:18
♥ från Emelie

Elin, ja det kommer de garanterat att göra. :) Jo, man får hoppas och se framöver om jag gillar praktikplatsen och att det är roligt.

2012-04-27 @ 14:16:27
♥ från Moa

Var i Uppsala ska du jobba? :) vilken affär?

2012-04-29 @ 18:42:06
URL: http://jagnuigen.blogg.se/
♥ från Emelie

Moa, jag ska börja på ett företag. Inte en affär :) Sisu Idrottsutbildarna iaf, på kantorsgatan :)

2012-04-30 @ 14:21:27

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback