POSTAT I: Hår & Frisyrer

... MAGIC IS SOMETHING YOU MAKE


Hej fina tisdag. Idag har det varit en rätt molnig dag, men det hindrade mig inte att promenera till Hemköp efter jobbet för att handla några grejer till korvstroganoff som blir middag idag, diskat, gjort rent i kattlådan m.m. Just nu befinner jag mig i soffan, under filten medan Flora sover på soffbordet samt Spero på divandelen av soffan. Älsklingen är inte hemma förrän vid sextiden.

 

Imorgon blir det en kort dag på jobbet sedan ska jag åka ner till Uppsala för att titta på min eventuellt andra praktikplats, på SISU. Vi får se vad jag känner när jag och en från SIUS har varit där, och om det är något för mig.

 

På sistone har jag sett hur ljust mitt hår håller på och bli. Jag färgade håret mörkt i januari (se bild nedanför), tre månader senare är mitt hår ganska ljust som på bilden som togs imorse. Och det var inte ens toning. Galet. Det är samma sak ifjol, jag hade färgat håret brunt maj 2011 och i slutet av juli var jag typ blond. Man begriper verkligen inte sig på håret! Men så länge håret ser naturligt ut så är jag nöjd. :)

 

Ha en fin tisdagskväll!


Kommentarer
♥ från Syster

Spännande och ser hur det går i Uppsala! Lycka till! <3

2012-04-17 @ 19:15:21

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback