POSTAT I: Dagbok

... LILJOR PÅ KÖKSBORDET


Foto: Emelie / Iphone

Hej fina tisdag, vårsolen skiner och låter varenda jäkla snöflinga på marken att smälta. När jag hade klivit upp och skulle rulla upp rullgardinen igår morgon, och jag såg ett hemskt väder utanför fönstret. Hela Östhammar var alldeles vit och det var snöstorm. Jag kunde inte tänka mig att gå hela vägen till jobbet i detta väder! Så jag fick ta buss och kliva av nästa busshållplats, haha. Vart jag än gick så fick jag stormen rakt in i ansiktet. Jobbigt! Men idag är det soligt, så jag är lagom nöjd. :)

Jag och Hoa var iväg igår och handlade för veckan då passade jag på att skaffa vit-rosa liljor att ställa i köket. Det känns mer... mysigt och hemtrevligt då. Och väldoftande. :)

På torsdag åker Hoa hem ner till Skåne, det lär bli lagom tomt utan honom men han ska passa på nu när det är en lång helg. Min syrra och hennes familj kommer ut till Östhammar under påskhelgen så det lär vara mysigt! :) Jag längtar att få träffa Isak och se vad han har utvecklat med, gulla med honom och ja helt enkelt vara med honom. :D

Ha en fin tisdag!


Kommentarer
♥ från Syster

Åh liljor en av mina favoriter :)

2012-04-03 @ 12:47:37

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback