POSTAT I: Dagbok

... BEAUTIFUL DAY


Foto: Emelie / Nikon D60 / Juni 2011

Äntligen torsdag, sista arbetsdag innan påskledigheten börjar! Senare i eftermiddag kommer Elin och hennes familj. Igår åkte jag och Hoa ut på landet för att hämta Isaks resesäng och matstol, hehe. De skall sova över hos mig en natt, sedan hos föräldrarna. :) Det är sjukt att ens se på dessa bilder ovan, det ser inte ut som Isak. På lördag blir Isak 10 hela månader, åh. Jag längtar efter att få se Isak leka runt hemma hos mig. Ska nog försöka fota lite, kanske... Hehe. :)

Ha en fin påskhelg!


Kommentarer
♥ från Syster

Sjukt liten han var! Och ja det ser ut som en annan unge! Ska väga och mäta på tisdag. Sist vägde han 8,5 kg och 68 lång, alltid lika spännande att se hur mkt som hänt! Ses ganska snart :)

2012-04-05 @ 13:04:32

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback