POSTAT I: Dagbok

... NÄR MORGONDAGEN KOMMER

Foto: Emelie - 2010.


Idag var det en sådan lugn torsdag som innehöll lite hamburgare, familjmys, mobilspel, lite mail mellan AF och mig och ja, helt enkelt lugn torsdag. Sista ledig torsdag innan jag äntligen får påbörja praktiken på måndag. Imorgon skall jag och Hoa bege oss ner till Uppsala för att gå runt i Uppsalas mysiga stad, äta ute och gå på bio. Vi har inte valt vilken film vi ska se än, råkar ni ha skitbra tips så hojta till. Men inte Paranormal Acitivity 3, efter att ha sett ettan och tvåan är det ingen idé att titta på under kvällkvisten. ;)


I söndags var jag ju på dopet för Isak och jag blev hans gudmor, ja. Istället för att berätta, visar jag klickbara bilder istället. Hoa fick agera som fotograf, nytt för honom men han lyckades faktiskt rätt bra. Jag tog iallafall över under fiket och presentöppningen. Efter att ha burit en unge på över 5 kilo i ca 25 minuter eller nånting gjorde ena arm skakig efteråt, haha. Ganska otränad arm, kanske. ;)


/Emelie


Kommentarer
♥ från Syster

tänk då jag som bär typ hela dagarna :)

2011-10-21 @ 10:24:39
♥ från Emelie

Syster, du blir ju van då han blir tyngre varje vecka. Jag träffar inte honom ofta så blir mina armar lite chockade antar jag ;)

2011-10-21 @ 11:31:28
♥ från Joey

Du måste vara stolt som fick bli Isaks gudmor. :)

Och lyllo honom som fick dig!

2011-10-21 @ 20:40:44
URL: http://mrsferm.blogg.se/
♥ från julle

nu har jag kollat genom alla inlägg. pi ny, nice blogg!



haha nu blev jag ännu mer nervösare, ska bli valles gudmor och han väger mer än 6,5 kg just nu och lär gå upp i vikt innan den 13:e.



nu ska jag se till att följa din blogg mer oftare :D



2011-10-25 @ 20:35:04

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback