POSTAT I: Dagbok

... AN DEAD ANGEL

 

Foto: Emelie


Jaha ja, idag var det dagen före min första praktikdag på Djurelit. Det ska bli skönt med rutin framöver och kunna jobba lite, ha ett vardagsliv ett tag. Jag kommer att göra mitt bästa där, och lär vara lagom trött om kvällar i början då jag inte riktigt är van vid att stiga upp tidigt om morgorna. Men efter ett tag blir man ju van. :) Ja, hoppas att första dagen skall bli bra.


Till helgen hoppas jag att syrran Linda är ledig så kan jag få göra om henne till någon, en vampyr eller någon läskig person. Har ni förslag, så lämna gärna dem i kommentarfältet. Och sedan, självklart, fota henne. :)


Gillar ni annars mina halloween-bilder än så länge?

 

 


Kommentarer
♥ från Pernilla

Öh riktigt läskigt men häftigt bild :).

2011-10-24 @ 09:43:45
URL: http://lillapia.blogg.se/
♥ från Syster

Gillar :)

2011-10-24 @ 19:56:21

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback