POSTAT I: Dagbok

... KLOCKAN 11:11


Foto: Emelie / Iphone / Instagram @ minicuore

Just nu har jag en liten stunds rast och jag väntar även på att få annonsen godkänd av chefen, via mail. Igår och idag har jag suttit och pysslat ihop en snygg julig annons åt DjurElit som måste skickas in idag.

Hoa verkar ha det bra på sin praktikplats Back on Track i Uppsala än så länge. Lite lusitgt eftersom där han jobbar är vår (DjurElits) leverantör när det gäller djurprodukter för häst, hund och katt. :)

Det märks att vintern är på väg. Marken var alldeles frostig och vit imorse, och det blir kyligare i luften för varje dag som går. Varje morgon jag vaknar, är soluppgången det första jag ser genom springan mellan persiennerna. What a beautiful morning, ekade det i huvudet mitt då. Men tillbaka till att vintern var på väg, det stör absolut inte mig, då jag har precis skaffat en ny go vinterjacka som värmer mig medan jag väntar på bussen hem efter jobbet. :) På tal om bussen, igår köpte jag EverClean-kattsand på 10kg och då fick man ytterligare 6 kg till på köpet. Det skulle bli tungt att åka hem kollektivt med 16kg kattsand, och den sista biten hem gick handtagen till 10kg-förpackningen sönder! Och bussen stannade typ 100 meter för tidigt i Björnäs, det innebar att gå hundra meter extra! Man var då tvungen att be morsan komma ut till vägen så mina armar inte skulle dö och inte kunna bära både på något sätt. Dålig hemresa igår helt enkelt. Detta upprepas inte! ;)

Nu återgår jag till arbete. Vi hörs!


Kommentarer
♥ från Syster

Haha :) skadeglädjen, den Sanna glädjen ;)

2011-11-16 @ 13:42:16

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback