POSTAT I: Dagbok

... 23 NOVEMBER 2011

Foto: Emelie / Iphone.


Här har ni dagens Emelie, som togs imorse när jag var på väg till jobbet. Ja, jag har nu min lilla rast och passar på att blogga lite och hålla bloggen uppdaterad lite.


Är jag ensam om att bli nästintill tokig när man ser ens paket i posten under "Stockholm, Sorterad" så tidigt imorse så det borde vara i OKQ8 eller Bohlins Tobak nu? Jag hoppas mest av allt att jag får ett sms-avi senast kl 15.00, för sedan åker jag ju upp till Öregrund för att fira mormor som blir 77 år idag. Men jag känner på mig att jag får ett sms-avi FÖRST när jag nästan är i Öregrund... Nackdelen med att inte bo i centrala Östhammar. ;) Det är skorna jag väntar på... Haha.


Annars kör jag på som vanligt på jobbet, då jag gör många ändringar, flyttar fram och tillbaka produkter bland underkategorierna. Det kan bli ganska förvirrande då det är flera sidors ändringar, men om man tar paus då och då så orkar hjärnan att hänga med. ;)

Som sagt så fyller mormor år idag så jag och föräldrarna ska åka iväg hem till henne i Öregrund och fira, samt äta smörgåstårta. Det var inte igår man åt det sist... Och mormors fika, alltid så goda. :) Men synd att Hoa missar eftersom han slutar fyra i Uppsala men jag ska självklart ta med en hel del hem åt honom. :)


Ja... Håll bara tummarna för mig om skorna. ;)


/Emelie


Kommentarer

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0