POSTAT I: Dagbok

... YES - TODAY IT'S FRIDAY


Foto: Emelie / På bild: Elin & Isak.

En bild som togs sist jag var hos Elin. Det var inte lätt att försöka få Isak att titta på mig, men så går det ju till med bebisar. ;) Denna bild är dock en enkel sådan.

Vilket skitväder man fick möta idag då!
En vacker blandning av ösregn och snö, slasket som mös på vägarna och så råkade man nästan ramla av en isfläck som inte syntes under regnpöl. Att gå till och från bussarna i detta väder - Inget kul. Att gå vid vägen, regnpölarna finns ju där. Vem vet att bil/buss närmar sig pölen och stänker ut den som fan? Men jag klarade mig undan detta utom ösregnet som blötte ned min jacka. Iförrgår  föll stora snöflingor men det försvann lika fort som det kom.

Jag längtar tills helgen är här, att umgås med Elin och dom andra för några timmar imorgon och så julshoppningen på söndag. En mysig helg kommer det att bli. :) Om regnet slutar komma, är det ett stort plus.

Trevlig helg.


Kommentarer
♥ från Syster

Fin bild <3 ska bli skönt att åka ut till er, även om det bara blir kort!

2011-12-09 @ 12:54:51

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback