POSTAT I: Dagbok

... MY WORLD IS A BETTER PLACE BECAUSE OF YOU


Foto: Emelie / 2009 eller nånting.


Halv nio på jobbet med en redbull bredvid, och tittar igenom några pappren som ska fixas idag + ett nummer att skicka sms till tror jag.
Webshopen öppnas närsomhelst, verkar det som. Något för er alla djurvänner, att gå in och shoppa när den har öppnat. :) Om ni undrar något om produkter för hund/katt/häst/gnagare så är det bara att fråga, jag har lärt mig en hel del. Men jag kan bättre om produkter för hund/katt, hehe. :)

I
morgon blir det foderslära om Eukanubafoder, bara om tolken kommer. Det har varit så krångligt med AF och deras tolkbolag... Herregud, ni skulle bara veta. Suck. Jag skulle egentligen ha möte med chefen och AF förra onsdagen, men eftersom handläggaren råkade "missa" som hon kallade det för - boka tolk. Så... Jag väntar på ett sms från handläggaren om när nästa möte blir MED tolk.

Ja. Veckan ser ut att bli en lugn vecka, och Elin + sin lilla familj kommer över dagen på lördag för att hämta sin katter. Söndag blir det Uppsala och julklappshoppning med sötnosen! Och lite till mig själv, haha. Jag har faktiskt brist på fler mysiga tröjor. :)

Igår kväll ringde Peter och visade Isak sittande i en sådan hoppgunga, sådär lagom glad.
:D Så himla söt. Idag är det exakt för ett halvår sedan han föddes. Att tiden går så sjukt fort! Snart springer han väl och jagar katter... Eller, Elin? ;)

Ja, ni får ha det bra så sätter jag igång med arbete. Hörs!

Kommentarer
♥ från Syster

Ja jag fattar inte var tiden tagit vägen!

2011-12-07 @ 10:26:47
♥ från Syster

Och... Jag blir så förbannad när jag läser om tolkbokningen, hur svårt kan det vara?! Hon måste ju ha en skada om hon inte klarar att göra en beställning! Om det fortsätter, gör egen beställning och skit i vad de säger, kan dom inte sköta det så måste du ju få ta tag i det själv, dom kan ju inte bli arga!

2011-12-07 @ 10:30:18
♥ från Emelie

Elin, ja, blir det fel nästa gång så säger jag till min handläggare att jag fixar tolk själv.

2011-12-07 @ 14:32:20
URL: http://emeliesreality.blogg.se/

Lämna kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback